Ongeveer een jaar geleden heeft de Vereniging Oud Oegstgeest de VOO-prijs 2015 uitgereikt aan SEDOS Vastgoedontwikkeling en Beleggingen voor de zeer geslaagde renovatie van de “aanleun”-woningen van Hofwijk, de zogeheten “Witte Huisjes”, officieel genaamd De Vijverhof. Huizen of projecten die een VOO-prijs ontvangen, krijgen daarna ook een plaquette om op een goedzichtbare plaats aan de gevel te bevestigen. Er zijn in Oegstgeest al vier andere objecten die de VOO-prijs hebben ontvangen. Donderdag 30 juni was het dan zover dat ook de Vijverhof met zo’n plaquette gesierd kon worden. Directeur Peter Scheeren van SEDOS was naar De Vijverhof gekomen om samen met Rianne Meester-Broertjes, voorzitter van de VOO, de plaquette te onthullen.