“​Beste bezoeker van de website van de Vereniging Oud Oegstgeest,

Onze website is de afgelopen maanden geheel vernieuwd en is op 11 juni “opgelaten”. Alle functionaliteit van de oude site is overgenomen. De veranderingen zitten vooral onder de tab collecties. Daar zijn diverse zaken toegevoegd. Gaat u vooral eens kijken bij “Voorwerpen” en “Monumenten”. Alle voorwerpen die de VOO in de loop van de tijd verzameld heeft en tot nu toe alleen achter slot in een kast gestaan hebben, staan nu met een fotootje op onze site. Alle Rijks- en gemeentemonumenten in Oegstgeest worden in een kaart gepresenteerd en als u een van de symbooltjes aanklikt verschijnt er een fotootje van het betreffende pand.

Vanzelfsprekend zitten er nog kinderziektes in de site. Daarvoor onze excuses. Maar tegelijk vragen wij u als u fouten tegenkomt die per email te willen melden aan . Wij doen ons best om de site perfect te maken. De ondergetekenden zijn veel dank verschuldigd aan Fred Geiger uit Oegstgeest die de structuur voor de site gebouwd heeft.

De webmasters Onno Koerten en Chris Wolff”