Afscheid zusters van Duinzicht 1850-1988

​Boekje samengesteld ter gelegenheid van het afscheid van de zusters Franciscanessen van Mariadal te Oegstgeest.

Afscheid van een periode die begint in 1850 toen de eerste zusters in Oegstgeest kwamen wonen en werken en die eindigt op 31 december 1988. De zusters hebben in die 138 jaar een belangrijk stempel gedrukt op het maatschappelijk, onderwijskundig en religieus leven in en rond Oegstgeest.

De gemeente Oegstgeest, CMC/Cebemo, Scholengemeenschap Duinzicht en de parochie St. Willibrord willen met dit boekje de herinnering aan de zusters levend houden.

Korte beschrijving van de activiteiten van de zusters met foto’s. (16 pagina’s)