Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Excursie Atlantikwall

11 mei 2023 @ 13:30 - 16:15

- €15

Op donderdag 11 mei organiseert de Vereniging een excursie naar de resten van de Atlantik Wall in het Panbos onder leiding van historicus Ruurd Kok.

Programma:
13.30 uur: Verzamelen op de Parkeerplaats bij de hoofdingang van het Panbos, gezamenlijk wandelen naar het Restaurant in het Panbos waar Ruurd een presentatie geeft. Koffie en gebak van een gerenommeerde bakkerij in Noordwijk is bij de prijs inbegrepen.
Daarna wandeling naar de restanten van de Atlantik Wall.

Om hieraan deel te nemen dient u goed ter been te zijn, vanwege de rulle zandpaden en het geaccidenteerde terrein. Einde programma ca. 16.15 uur.

Kosten zijn € 15,– voor leden (maximaal 2 per huishouden) en € 25,– voor niet-leden. Het minimum aantal deelnemers is 10, het maximum is gesteld op 20: snel aanmelden bij de secretaris dus, uitsluitend via email. Daarna krijgt u betaalinstructies toegestuurd.

Datum:
11 mei 2023