Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Ledenborrel

29 juni @ 17:00 - 19:00

Op zaterdag 29 juni van 17.00-19.00 uur organiseren we een informele borrel voor onze leden op het terras van Kasteel Oud Poelgeest.
Op deze bijeenkomst kunnen onder het genot van een glaasje en een hapje bijpraten over alle activiteiten die ons als bestuur deze tijd bezighouden: de voorbereidingen voor het Open Monumentweekend, 450 jaar Leids Ontzet, de verwikkelingen rondom verschillende ruimtelijke plannen en andere activiteiten van onze commissies op het gebied van geschiedenis, erfgoedbescherming, genealogie en dergelijke.
De toegang tot deze activiteit is gratis voor leden (maximaal 2 personen per huishouden), maar uitsluitend wanneer u zich uiterlijk woensdag 26 juni aanmeldt   bij  onder vermelding van het aantal personen.
We heten u welkom met een glaasje cava vanaf 17.00 uur en u ontvangt dan twee consumptiebonnen per persoon.

Datum:
29 juni