Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Excursie Blauwe Tram

8 oktober 2022 @ 14:00 - 17:30

In aansluiting op de lezing over de Blauwe Tram organiseert de Vereniging een unieke excursie naar het NZH-museum in Haarlem op zaterdagmiddag 8 oktober. We reizen met een historische NZH-bus en krijgen een rondleiding van een enthousiaste vrijwilliger langs de collectie, waaronder een exemplaar van de Blauwe Tram.
De kosten voor deze unieke excursie zijn € 20,– pp voor leden (2 personen per huishouden) en € 30,– voor niet- leden. Inbegrepen is de busreis, entree en een consumptie in de koffiebar van het museum.
Vertrek is op zaterdag 8 oktober om 14.00 uur bij het Dorpscentrum. We zijn rond 17.30 weer terug in Oegstgeest.
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar . U krijgt dan een bevestiging en de wijze van betaling toegestuurd. Het aantal passagiers in de bus is beperkt: dus geldt “wie het eerst komt, die het eerst maalt”

Datum:
8 oktober 2022