Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

ALV

19 maart @ 20:00 - 22:00

Op dinsdag 19 maart 2024 houden we onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering in het Dorpscentrum. Tijdens die vergadering nemen we afscheid van onze bestuursleden Dimitri Duchenne en Wouter Stoutjesdijk die zich na een termijn van drie jaar niet herkiesbaar stellen.
Inmiddels heeft ons lid Frank Dankers zich beschikbaar gesteld voor de functie van penningmeester. Als er geen andere kandidaten voorgesteld worden dan zullen wij hem op de ALV voordragen om Dimitri als penningmeester op  te volgen.
Ons bestuurslid Jacques Thorn is beschikbaar voor een tweede termijn.
Ger Koper heeft zich aangemeld om de website te onderhouden. Hij zal vanaf nu het aanspreekpunt zijn en dit werk samen met Wouter voortzetten.
We zoeken nog wel één of twee nieuwe bestuursleden  met belangstelling voor communicatie en PR, maar ook een bestuurslid met bijzondere belangstelling voor Ruimtelijke Ordening kan in ons bestuur een rol van betekenis vervullen.
Stuur uw suggesties naar
U kunt zich vanaf nu aanmelden voor de Algemene Ledenvergadering door een mail te sturen aan de secretaris. Te zijner tijd ontvangt u dan de benodigde stukken.
Aanvang ALV: 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur.

Datum:
19 maart