Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Excursie naar Utrecht: Willibrord en Middeleeuws Utrecht

26 maart 2022 @ 08:00 - 17:00

De Historische Vereniging Oegstgeest organiseert een excursie naar Utrecht op zaterdag 26 maart 2022 (eerder was dit nov. ’21). We kijken o.a. naar de gemeenschappelijke band die Utrecht en Oegstgeest hebben met Willibrord. Het geheel staat onder leiding van onze bestuursleden Dineke Peddemors en Jacques Thorn. We vertrekken om 9u met de bus vanuit Oegstgeest en hebben een rondleiding, lunch en rondvaart op het programma.

Eerdere deelnemers worden automatisch meegenomen, maar ook nieuwe deelnemers zijn van harte welkom. Meld u aan bij de secretaris.

Voorinschrijvingen zijn inmiddels gesloten, maar probeer het zeker nog even bij de secretaris als u geïnteresseerd bent.

Datum:
26 maart 2022