Toelichting op zoeken naar evenementen

Evenementen worden standaard in de toekomst getoond. Echter, onder de zoekresultaten staat een link ” < vorige evenementen”. Daar vind je dan historische evenementen.

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Fotowedstrijd Mooi Oegstgeest

22 januari 2021 @ 08:00 - 17:00

Ambtenaren, aannemers, planners en politieke partijen bepalen hoe Oegstgeest er in de toekomst uit gaat zien. De gemeente start begin januari 2021 de inspraak met het dorp over de nieuwe ‘Omgevingsvisie voor Oegstgeest’. Hierin worden de hoofdlijnen voor de verdere inrichting van ons dorp bepaald.

Hoe denken jullie als inwoner hier zelf over? Wat is er nu al mooi en lelijk in ons dorp? Deze fotowedstrijd van de Historische Vereniging Oegstgeest (VOO) is de kans om dit in beeld te brengen.

Foto’s kunnen worden ingestuurd voor onderstaande categorieën:

1. Mooi Oegstgeest (M) max. 5

2. Lelijk Oegstgeest (L)

3. Groeibriljantjes (G)

Geef je mening en doe mee!

Je kunt voor elke categorie foto’s insturen die wij ontvangen op . Wij hebben de inzendtermijn verlengd tot 22 januari 2021. Lees de spelregels hieronder even door en vergeet niet de gevraagde gegevens aan te leveren. Door foto’s in te zenden ga je akkoord met de deelnamevoorwaarden.

De jury zal de winnaars kiezen voor elke categorie. De uitslag zal op 27 januari 2021 bekend worden gemaakt op onze website en worden gepubliceerd in de Oegstgeester Courant. Daarnaast zal de Vereniging een overzicht van de inzendingen/voorkeuren aanbieden aan het college van B&W. Zo kan jouw mening op een ludieke manier ook een factor worden bij het vaststellen van de nieuwe Omgevingsvisie van Oegstgeest.

Datum:
22 januari 2021